leather

ساخت وبلاگ

کفش های مسافرتی برای پیاده روی باید با معیارهای زیادی مطابقت داشته باشند، اما نباید نیازی به فداکاری از استایل داشته باشند. یک جفت کفش مسافرتی خوب، مانند کفش راحتی چرمی Frequent Traveler، همه کاره، راحت، بادوام و شیک است. شما می توانید به راحتی آنها را هنگام قدم زدن در شهر در تمام طول روز بپوشید و همچنان آنها را برای یک شام خوب و نوشیدنی بپوشید.

 

راحتی

راحتی در یک کفش مسافرتی که برای پیاده روی طراحی شده است، اولویت اصلی است و این چیزی است که کفش های پیاده روی را از سایر انواع متفاوت می کند. کفش های مسافرتی که برای پیاده روی طراحی شده اند برای حرکت مداوم طراحی شده اند. این به معنای رویه های منعطف، کفی انعطاف پذیر و تکنیک های ساخت و ساز طراحی شده برای حرکت است. چه در حال دویدن در فرودگاه یا کاوش در یک شهر جدید باشید، کفش‌ها باید در حد وظیفه باشند.

 

کفش‌های ناخوشایند می‌توانند باعث بروز انواع مشکلات مانند چروکیدگی، تاول، درد، بی‌حسی و حتی بُنیون شوند. همه این مسائل یک سفر را از مسیر خارج می کند، بنابراین انتخاب یک جفت کفش مسافرتی که برای پیاده روی طراحی شده اند بسیار مهم است.

 

مواد با کیفیت بالاتر کفش راحت تری ایجاد می کند. کفی و زیره از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند - آنها بیشترین سوء استفاده را دارند و برای مقاومت در برابر ضربه های مداوم باید سبک وزن و ضربه گیر باشند. کفش های ساموئل هابارد از کفی های مموری فوم با چگالی سه گانه و زیره های Vibram یا Davos برای راحتی و پشتیبانی استفاده می کنند.

 

نفوذ در

بیشتر کفش های مسافرتی (مخصوصاً کفش های چرمی) قبل از رسیدن به اوج راحتی باید شکسته شوند. فرآیند شکستن به کفش اجازه می دهد تا با پا مطابقت داشته باشد، به این معنی که کفش می تواند با پا حرکت کند و مالش یا ساییدگی کمتری وجود خواهد داشت. طول فرآیند شکستن کفش بر اساس کفش متفاوت است، اما گاهی اوقات ممکن است چند هفته طول بکشد، بنابراین یک جفت کفش مسافرتی جدید همیشه باید قبل از سفر شکسته شود.

 

شایان ذکر است که وقفه در ساخت کفش های ساموئل هابارد بسیار کوتاه است، زیرا مواد با کیفیتی که در ساخت آنها استفاده می شود.

 

قابلیت تنفس

قابلیت تنفس هنگام سفر در آب و هوای گرم یا مرطوب بسیار مهم است. کفش‌های مسافرتی که برای پیاده‌روی طراحی شده‌اند باید بتوانند نفس بکشند و عرق را از پا دور کنند تا روی پوست گیر نکند.

 

رویه اکثر کفش‌های دویدن با استفاده از مواد قابل تنفس ساخته شده‌اند، اما روکش‌های فوم و پارچه‌ای می‌توانند رطوبت را حفظ کنند، به این معنی که بین دویدن به زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارند. علاوه بر این، آنها می توانند با گذشت زمان شروع به بوی بد کرده و خراب شوند و در هنگام پوشیدن حمایت کمتری ایجاد کنند. چرم ماده‌ای عالی برای کفش‌های پیاده روی است زیرا قابلیت تنفس دارد، سریع‌تر خشک می‌شود و کمتر دچار بو می‌شود. به علاوه، کفش‌های چرمی در مقایسه با کفش‌های دویدن، کلاس و استایل بیشتری می‌دهند.

 

سبک

نیازی نیست که راحتی و تنفس به قیمت استایل تمام شود. شما می توانید یک جفت کفش مسافرتی داشته باشید که به اندازه کافی راحت باشد تا در طول روز با آن راه بروید و همچنان عالی به نظر برسد. دوباره به مواد می رسد. مواد با کیفیت بالاتر عملکرد بهتری دارند و در عین حال عالی به نظر می رسند.

 

تطبیق پذیری

تطبیق پذیری همیشه هنگام سفر مهم است و داشتن یک جفت کفش که بتوان آن را در همه جا پوشید بسیار مهم است. با این کار فضای زیادی در چمدان شما صرفه جویی می شود و شما را زیر حد مجاز برای چمدان های چک شده نگه می دارد. یک جفت کفش مسافرتی باکیفیت برای پیاده روی، راحتی و عملکرد یک کفش کتانی را بدون فدا کردن استایل خواهد داشت. کفش های ساموئل هابارد (مخصوصا هابارد فری) دقیقا برای همین منظور طراحی شده اند.

خرید کفش زنانه چرم ارسی و استعلام قیمت کفش مردانه ارسی از فروشگاه چرم دست دوز ارسی امکان پذیر است.

 

منبع: https://samuelhubbard.com/

leather...
ما را در سایت leather دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maryam orsileather بازدید : 105 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 12:37